Да видиш Лили

Предполагам, че за много от вас това, което ще ви разкажа е смешно, глупаво или не знам и аз какво, но за мен си беше като…сън.

Петък беше последният ден, в който с Емил не можахме да гледаме мачовето по пантофи вкъщи. Заредихме се от 6 ч. в едно барче, където по принцип дават мачовете от Еврото. Седнахме на бара, така че аз бях с лице към улицата и гледах кой минава по стъргалото. И както си говорехме с Емил и изведнъж изтръпнах.

Покрай заведението минаха три жени. Едната изобщо не я видях. Втората беше на около 40 години, руса и приличаща в лице на третата. Тя от своя страна беше ниска, май колкото мен, че и по-ниска. Беше облечена в ослепително бял гащеризон, с изрусена коса, тъмни очила и черна бейзболна шапка. Но нямаше как да я сбърка човек:

– Лили Иванова!!!

Емил реши, че правя коментар, на това което ми разказва. Нали се сещате за онзи израз: „Прави се на Лили Иванова/Нешка Робева“.

– Не бе, Лили Иванова минава! Виж я!
Той се обърна и видя високата жена:
– Да, вярно е тя! Видях я.
– Не високата, ниската! – но жените отминаха и нямаше как да я види.
– Е, значи не съм я видял.

Не знам как да го опиша, особено на фона на това, че народа се гаври и подиграва с Лили Иванова. За мен тя е тя – Лили и никоя друга българска певица за момента не може да й стъпи на малкото пръстче, който и каквото и да казва. Все едно да оплюваш Тина Търнър или Даяна Рос, или която и да е друга западна наборка на Лили да назовете.
Та така. Много известни хора съм виждала, срещала, говорила с тях, но сега беше много странно. Като да видиш жива легенда. Видях звезда посред бял ден…може би единствената на българския музикален небосклон.

А без нея любимият ми филм не би бил същия:

„Сън ли си“ – „Момчето си отива“:

7 responses to “Да видиш Лили

  1. Оня ден видях пред CSS Тома от Мюзикъл Айдъл – ако имах шанс да избирам обаче бих предпочел да видя Лили – това е човек който всички знаят и след 30-40 години на сцената, а оня след 2 години, я някой го разпознае, я не 🙂

  2. и аз бих се развълнувала, че я виждам … също съм й фен.Голяма певица е!

  3. Грабваш едан салфекта, един химикал от бармана и тичаш за автограф. Аз така си зех от Мавриков, Тома, Явор Милушев…

  4. Е, навремето събирах автографи. Ама сега беше…стигна ми, че просто съм я видяла, усещането беше едно такова на самодостатъчно доволство 🙂

  5. Ммм, знам какво имаш предвид понякога е най-приятно да си фен от растояние. Спомням си къв кеф беше като видях този Марвриков да преследва дядо коледа пред свети седмочисленици…несравнимо! :Р

Вашият коментар

