Извадено от контекста

Отдавна не ми се беше случвало да подслушам нещо интересно, но стана онзи ден. Вървяха срещу мен две момиченца на по дванадесет – тринадесет години. Стил чалга/пънк, не много натокани и нацъкани, и грим нямаха много, но това последното сигурно поради неовладяните още рисувателни способности. Момента в който чух какво говорят:

– Много е турдно просто! Как ще избера между двата?! Просто не мога, и двата ми харесват.
– Е все някога ще трябва да избереш!
– Ще трябва, но и единия и другия толкова ми харесват, как да направиш избор? И чалгата и метъла толкова ме кефят! А не мога да слушам и двата стила. Ще трябва да направя избор, но е много трудно.

Ох горката, каква драма, каква дилема, какъв сложен избор драги зрители! Дано само не си умре мърцина като Буридановото магаре!

14 responses to “Извадено от контекста

  1. Ох, прекрасен разговор 🙂 Колко е хубаво когато младеж с тениска на металика и дълга коса мята гюбеци, ей шарен живот 🙂

  2. За мен и двете са еднакво неслушаеми, така че все едно да избираш между Мако Даков и Пеко Таков
    (ей, с’я да не почнете с нравоученията!)

  3. Изборът е труден, но поне младите сега имат своя Тома, който намери средния път между чалгата и метъла, така че поне имат жокер 🙂

  4. *смях*
    Според мен тя трябва да създаде нов метъл стил. Примерно фолк-метъл. 🙂
    Да обедини тези два мразещи се стила. 🙂

  5. Енея, има си стил фолк метъл и той е доста готин, поне за мен. Но той смесва метъла с елементи на фолк, а не на „поп-фолк“.
    Пример

  6. Енея, той Радо Шишарката още навремето се опитваше точно това да направи – легендата разказва, че преди да стане един от праотците на родния поп-фолк е пеел в някаква хеви метъл група.

    Истината е, че двата стила много лесно могат да се съчетаят – важен е само градуса. Аз, например, имам нужда от 300 грама ракия и една хубава салата, за да запея „Тигре, тигре“ 🙂

    Метъл слушам само на трезво.

  7. хм, не ми се показа примера. Става дума за „Балканджи“

  8. Онез натоканите от предния пост доста кефят 🙂

  9. То и съпоставката на момичето е една…метъла го имам за едно доста широко понятие, пък чалгата е ясна като бял ден някак си 🙂
    Аз едно време бях пред дилемата Nirvana или Take That, ама няма да ви кажа кое надделя 😛
    Тома удари кьоравото, вярно.
    Проклятието на метълит към Стойчо трябва да е нещо от сорта на „Ютия да не видиш, ac/dc-то ти да се сбърка, метала на скрап да ти стане…“ 😀
    Пък Балканджи ще взема да ги чуя най-сетне 🙂

  10. Пипи, щом не казваш, сигурно Тейк Дет са надделяли…:-P

  11. Емииии, сега Ани, как да ти кажа…Тейковците и до ден днешен като ги пусна и някак си джазово ми звучат – нищо общо с последвалите ги бой групи. Пък Нирвана (лично мое мнение, внимавайте да не ме цапнете по главата с някоя бутилка!!!) станаха поп икона на онова време и всички ги слушаха за комерса и модата. Дори като се уби човека допринесе за индустриалната машина, а уж напук й го направи.

  12. *смях* Добр,е приемам поправката. По-фолкол-метъл. Ама не станаха ли много тиретата?
    Тейк Дет?? Наистина ли?
    Винаги ми се е струвало, че си падаш по музика от типа на Браян Адамс (не ме замеряй с нищо) и Уитин Темптейшън. 🙂
    П.П. Балканджи са сладури и всеки познава някой от Балканджи.

  13. Ей Енейски, да не се обиждаме на Браян Адамс! 😛 Пънко нема умре, щото аз съм му фен ще знаеш. Иначе слушам аз почти всякаква музика, не е хубаво човек да се ограничава. Веднъж под диктат на шефката ми трябваше и на софито маринова да друсна два гюбека, за да не ме отлъчат от колектива 😀 The things I do for love както казваше кучето Къридж.
    От Балканджито никой не познавам аз, само от анимационерите 😛

  14. „Яко метъл, батко!“ Изобщо не разбирам какво му е толкова якото „да си як метъл, да мяташ дълги коси и да тропаш с кубинки“.

Вашият коментар

