Да хвана гората

От време на време наистина ми иде да хвана гората! На толкова много неща не ми харесва подредбата, толкова неща не са така както ми обясняват, че са, че ми иде да си взема нещата в една торбичка и да отида сред птичките и тревичките, дърветата и дивите зверове, в гората.

Да обаче онзи ден, в понеделник, гледах интервю на господин ви Стефан Юруков, дето е председател на държавната агенция по горите, в късната емисия на новините на БНТ.

Интервюто го гледайте овреме, че БНТ не си пази дълго новините на сайта и след месец сигурно вече няма да е достъпно. Превъртете новините някъде до към 6-та минута и нататък. Много интересно интервю! Толкова интересно и изчерпателно, толкова честно казано и споделено, че просто нямам какво друго да добавя.
Всичко се прави в интерес на природата и хората. Заменяме някакви чукарливи планински върхове и песъчливи хълмове – за какво са й на държавата тия боклуци?! Заменяме и занемарени паметници, за които не може да се грижи държавата, та да го правят загрииииижени частници. Изобщо – идилия хора.
Пък ако почне сеч, новите собственици ще дават пари за „компенсационно залесяване“…тепърва ще си гледаме гори демек – млади и по наш тертип, не както са расли преди 100-200 години- криви и без ред, както си искат.

Така де, стига съм философствала.
За какво в крайна сметка са ни толкова много държавни гори? „Мисъл за хората“ е отговора. Кой ще остане да работи, ако всички, които мислят като мен вземат, че вземат и хванат гората?! А, питам ви аз.

П.П. А да, сетих се за една много хубава статия на Богомил Ветров по този повод:„Националните кампании – гавра с обществото?!“ и т.н. от него кампания „Пясъчник за нашите деца“

5 responses to “Да хвана гората

  1. Ами натам отиват нещата – все повече познати коментират, че ще вземат да хванат гората „ама ха!“.
    Аз засега се придържам към тезата, че още малко да ми писне от кочината и простащините в БГ и отивам да гледам прасета. Така че – не бой се народе, пържоли поне ще има (за всички от сърце) 😉

  2. И аз съм за. За гората и за пържолите също! 🙂

  3. То, аз отдавна я хващам гората. Много си е хубаво там.
    Ама като се върнеш…

  4. Хм, хайде другата седмица (уикендът) да се разходим малко на планина. Я Витоша, я някоя друга. 🙂
    Нали си говорим за блогърски мероприятия и общуване на Блогосферата… 🙂

  5. Може, може. Витоша звучи добре, само времето да е хубаво 🙂

Вашият коментар

