Гърбушката от Нотр Дам де София – „поезия“

Знам, знам,
Изчезнах, и за туй ме е срам!
Много работа край мен се струпа
и не смогвам да отметна купа!
От толкоз работа на моите плещи
придобих аз форми нечовешки.

На гърбушка заприличах
защото умът си не опичах,
от сутрин до вечер мътех разни
и мислите ми станаха еднообразни.

Забравих да се впечатлявам
и мислите си тук да начислявам.
От нефантазиране и погрознях
като се видя и ме хваща страх.

Трябва да се разкърша,
товара от гърба си да рзвържа.
Не ща на гърбушкото от София да приличам,
с разкази искам погледите да привличам.

Хайде стига с тази писмена боза!
Сядам ей сега –
да опиша съчинение
за едно белгийско приключение 😉

2 responses to “Гърбушката от Нотр Дам де София – „поезия“

  1. Aкукара-ча, акукара-ча, чинго-ляля, чинго-леей
    някой трябва да измисли музика на стиховете

  2. Ееее, това няма как да се търси у поетичен инвалид с дефектни музицистични умения 🙂
    Инак, добре си придошъл, че тъкмо се канех да те питам какъв ти беше адреса, че паметта ми беше изневерила 🙂

Вашият коментар

