Изчезване

Съжалявам, че не съм писала скоро, защото имам толкова неща да напиша, но и толкова други неща да направя, че няма време за писане.
Това сега е само, за да кажа, че изчезвам в страната на пържените картофки, шоколада, уафълите, Пикльото и, разбира се, прекрасната белгийска бира.
Отивам по работа, но ще ми остане време да уважа поне 5-6 вида бири, да се видя с приятели и да избера на Мери Попинс поне една две пастички от ония, които й обещах.

За съжаление довечера ще изпусна Барса:Манчестър, обаче снощния мач беше достатъчен за седмицата… Както и коментара в студиото след мача:
– Какво ще кажеш за автогола?
– Е, Рийзе хубаво си го вкара – моля?! – … в своята врата – е, добре беше, че поясни! 🙂

Та хайде, като се върна в петък ще разправям 😉

П.П. А и ще съм много благодарна, ако някой междувременно ме светне защо като копирам кода за Тухо и го пейстна тук, излиза така малоумно двойно? Ще има и награда – морална, че аз не си падам по материалностите 😛

5 responses to “Изчезване

  1. И да изпиеш една белгийска бира и от мен, ей! 🙂

    (за кода на tyxo.bg – не знам, прилича на грешка… предполагам, че widgеt-ът не позволява записването и парсването на JS код и затова е така… може би дори и самият брояч не работи, не знам. само предположения…)

  2. чакаме те с нетърпение да разказваш 🙂

    за Tyxo-то, работи си, работи. просто копирай и пейстни половината неща, не всичко :mrgreen: поне аз така направих при мен 😉

    важното е да започва така „“ 😀

  3. пфууу хем сложих интервали 😀 нищо де, ще ти обясня онлайн 😉

  4. И да ми донесеш една картичка. 🙂

  5. Върнах сеее 🙂
    Довечера сядам да разказвам!

Вашият коментар

