Пастички й се прияли!

Преди време изкарах една година в Белгия с цел самоусъвършенстване. За тази скучна за повечето хора страна мога да разкажа доста неща, но сега контекста е друг.
Бидейки там, без на родното пристанище да ме чака някой, аз, в началото си плавах по брюкселските улици в унес. Защо ли? Ами поради простата причина, че за разлика от белгианките, аз не бях с

Размерите на слоница или поне малко слонче.

Защото то за жените там се знае – едно 98 процента от тях са тлъсти, дебели, достойни за символ на Мишелин същества. Тук таме има изключения, които са най-често кобилести валонки и съвсем рядко се мярка по някоя симпатична русолява фламандка, но рядко.

Та аз, със скромния си няма метър и шестдесет ръст и липса на подкожни пояси за в случай, че кораба ми на път за Америка започне да потъва, вървейки по улиците се чувствах просто като една богиня на земята. Никога преди не ми се беше случвало (разбирай в България) да ми става чак неудобно от това, че на всяка крачка разни мъже се заглеждат, захласват и отплесват младежи и господа. И това, за да не си помислите „Тая пък с’а к’во се превъзнася!” ще кажа, че по принцип съм си скромно дете и точно поради факта, че по физическо винаги съм била на края на редицата, не съм се имала за красавица, убавица или нещо такова. Даже напротив. Обаче при наличието на наднормени гиганти, красотата на една нормална жена или дребосъче като мен направо блясва като супернова.
Аз хубава,

ама белгийците какви бяха!

Мъжете им де. Колкото грозни им бяха жените, толкова красиви им бяха мъжете. Едни такива русички, слаби, високи.


Та разправях по онова време на Мери Попинс, която си беше в България:
– Да знаеш, че откакто съм дошла тук се чувствам като гаврошче пред витрините на сладкарница! Тия мъже тук са досущ като прекрасни огромни торти, шоколадови, сметанови, сладки и пресладки, просто думи нямам. Обаче аз си стоя пред витрината и само ги гледам, гледам и лигите ми текат!
– Еее, ти си просто уникална! Да ми сравняваш мъжете с торти!
Еми такава съм си – чревоугодна.

И така, а понеже ми предстои да отскоча пак до Брюксел тия дни, днес г-ца/г-жа Попинс ми пише:
– Ти кога отиваше в Белгия?
– Ами скоро. Защо, поръчка ли имаш?
– Дааа, искам една от ония пастички 🙂
– Ъъъъ, какви пасти?! – започвам да си мисля за всички белгийски уафъли, бонбони и шоколади, обаче не си спомням някога да са ми правели впечатление каквито и да било пасти.
– Как не се сещаш! От онези бе, дето ги гледаше навремето, мъжките 😉 – Хахахахах, а аз докато зацепя! – Но две-три ми вземи, че те нещо нашенските всичките са с изтекъл срок на годност!

Е съмнявам се, че ще успея да сбъдна желанието на Мери Попинс, че тия пасти говорят френски и фламандски (единия го гнявих три години без особен успех, другия изобщо не го започнах, макар, че е по-готин), пък и г-н Попинс ще ме държи отговорна после, пък аз не искам, защото съм си безотговорничка по принцип.
Та, Мери, предварително:
Je suis désolé mais пасти няма, за това ще трябва да ядеш хляб!

😛

П.П. Нагледния материал, за това колко са хубави пастите ми беше любезно предоставен от магьосницата в тази сфера Блуай 🙂

12 responses to “Пастички й се прияли!

  1. Ммм, че вкусна тема! 🙂
    Чувството ми е много познато, излезеш ли от България и изведнъж се превръщаш в точно такава апетитна тортичка, каквато описваш. На мен последно ми се случи миналата пролет и то в Италия, където уж си имат достатъчно такива сладкиши. Та дойде ми доста изневиделица, не очаквах точно там да е така.

  2. ай да не ви дебна, че ше зема да ви фана :mrgreen:

  3. Ха ха, не знаех, че белгийките били такива (аз мислех, че са тип французойки, нали се имат за роднини, а както знаем, French Women Don’t Get Fat 🙂 )
    Обаче след като това не е резултат на истински пасти, в резултат на какво е?

  4. Царевна, мдам и ние ставаме пастички. Лошото е, че напоследък, като гледам какво ходи по улиците и започвам да се плаша не съм ли в Белгия! Много зле взе да изглежда българката.
    Razmisli и представа си нямаш те – белгийките колко са ужасни. Случвало ми се е да гледам момиче на видима възраст 16-17 години и да се чудя тоя търбух на бременна жена ли е или просто е дебело момичето!
    Или пък се сещам за една гадна гатанка как нали таковата…мъж прави секс с такава дебела жена? Отговора да го казвам ли или ще отгатнете сами?
    Като цяло мисля, че са дебели западнячките, защото в събота отиват в ипермаршето и пазаруват храна за един месец, а после я опустошават до следващия петък!!! Лошото е, че и ние в България почнахме така да правим и не знам къде ще му излезе края.

  5. Съгласен съм, напълно съм съгласен. Хетеросексуален съм, но и на мен са минавали такива мисли през главата. Особено, ако мислено сравниш европееца с инж. Ганев.

    Инж. Ганев не се поддържа, избягва да се бръсне и подстригва, обувките не си лъска, бельото си сменя рядко, не си мие зъбите, а бе… И на всичко отгоре този токмак- шкембелия се мисли за много привлекателен!

  6. Az postia za Velikden, i kato vidiad tezi torti mnogo mi se priade. A za drugite „pasti,“ molia, i na men izprati 🙂

  7. Хахаха, добре ги описа 🙂 И един човек да каже, че фламандския е готин! Браво! Аман от този смотан френски 😛

  8. П.С. Ik ben nederlandstalig, niet franstalig 🙂 Frans is verschrikelijk 🙂

    Надявам се правилно да съм го написал, че не проверих в речника 🙂

  9. Хахах, абе не знам GaN дали правилно си го написала, ама веднъж в Гент, на някакъв празник една бабка ни пита нещо. Ние на английски казваме, че не разбираме и тя вика:
    Белгиш, белгиш? Не разбирате ли?“
    Естествено, че фламандка беше бабето, ама ни разби с тоя белгиш, няма френски, няма фламандски, дъчки или какъвто и да е друг език 🙂
    Иначе колкото и да го не обичам френския, другата седмица съм решила в Брусела само на него да се пробвам 🙂

  10. Ааа и GaN, я вземи се премести във V.U.B.-то, там е по-готско 😉

  11. Pingback: Изчезване « Патиланско царство

  12. Pingback: С Радост | Патиланско царство

Вашият коментар

