Безценното ми!

– Ти си моето съкровище!
– Ммммм – с нотки на полaсканост.
– Вече имам карта.
– Ъъъъъ? – недоумяващо.
– Кога ще те копам?
– Аааааа? – ужасено.
– Нали си ми съкровище, трябва да те закопая някъде!

4 responses to “Безценното ми!

  1. Това не беше ли един такъв виц, дето съпруг казва същото на жена си, с ясната идея да я копа?

  2. Хах. 🙂
    Напомня ми на един виц, в който тъщата много държи, когато умре да бъде ппогребана в най-елитната част на Софийски гробища.
    – Ето, аз толкова много правя за вас, толкова се грижа за вас, ама нищо не знача за тебе, въобще не те интересува, бла-бла-бла-бла….
    След седмица мрънкане.
    – Тъщо, правхих, струвах, уредих ти парцел!
    – О! Миличкият ми!
    *прекъсва я*
    – Трябва да си там до два дни!!

  3. пък сега препрочитам „морт“ на пратчет.
    седя, чеша си т****а и си викам:

    и са квоо?

  4. Хахаха, Деляне, това ми го казаха на мен лично онзи ден 😉 Е на шега де, надявам се 😛

Вашият коментар

