Това да не ти е „Трамвай „Желание“

Можело ли да отворя! Я погледни какво пише тук и не ме занимавай повече:
Сфетофара
Снимката е правена в автобус 60

5 responses to “Това да не ти е „Трамвай „Желание“

  1. само че трябва да разлепят такива и по маршрутките…

  2. Еее това значи да не спират 😀
    А представете си, че не казвахме „светофар“, а „фенер“ и тогава беше направена правописната грешка:
    „Венера не е спирка“ хохохохоххх

  3. Да, ама трябва да е светофарЪТ…:)))

  4. а аз това съм виждала в автобус 260 🙂

    Има и един с надпис : Ей, че съм грозен или нещо такова над друго огледало в друг автобус

  5. Morwen, бележката ти е много точна, къде съм бляла? Ако беше контролно щях да си намаля бележката на половина!:-P
    Градския транспорт Tin4e просто е неизчерпаем източник на такива хилежи, че направо могат да се съберат в сборник 🙂

Вашият коментар

