Среща случайна с личност незнайна

Вчера вечерта имах среща с една приятелка в Градската градинка, пред Народния театър. Срещата беше в 6 ч. пък аз взех, че стигнах с 5-6 минути по-рано. Времето обаче беше много студено, а пред Народния си е ветрилник, та реших да се поскрия на завет. Отидох до онази красивата сграда от ляво на театъра, в която се помещава банка – ул.“Дякон Игнатий“ №7. В едно предаване по телевизията бях чула, че сградата е върната на собственичката, която освен къщата е получила от дядо си единствената в България титла „баронеса“ (след ровчене открих историята във в. Сега)
Седя си аз и чакам, а на метър от мен едно момиче с каска подпира две колела на дърво. Гледам я, вторачвам се и си викам:
„Това момиче ще да го знам от някъде, но от не на живо!“
Ровя си се из мозъчните папки и файлове и накрая получавам инсайт!
Блу ми е показвала снимки нейни, с Batpep, molif-чето и optimiced. И това момиче пред мен на molif ми прилича, но като не съм я виждала на живо и някак си не съм сигурна! Гледам я така дискретно и си мисля:
„Сега ще взема да й кажа „Ани?“ или „Моливче?“ и тя ще ме погледне и ще вземе да каже:“Моля? Припознала сте се“, и аз ще да потъна от срам (много неудобно се чувствам, когато се припозная!). Или пък ако е тя, аз какво ще кажа:“Приятно ми е, аз пък съм Pippilota Mentolka“ Тц, не става и освен това днес съм си с тия токавите-служебни обувки и на никаква Pippilota не приличам!“
Мисля си така и си чакам приятелката:
„Сега, може би ако Веселяшка позакъснее, ездача на другото колело ще дойде и като го видя ще разбера дали е Optimiced или не!“
И след малко някой наистина дойде. Само че някак си не ми изглежда като по снимките на Блу това да е Оптимишото – много къдрава коса има. Смях. И тъкмо тогава дойде моята приятелка, запотегляхме и си отбелязах наум днес да питам Блу дали ще пита Molif-чето дали тя е била или не.
Е вече имам отговор. От една страна Блу потвърди, от друга Optimiced след като съм си тръгнала си е направил снимка на вело-мерачката точно на същото място 🙂
Стана ми много весело как можеш да не си виждал някого на живо и просто от ей така като го видиш и да го познаеш.
Е не е кой знае колко чудна случката, защото Софето все пак си е много малко местенце и повечето стари кучета си се знаем, ако не лично, то поне по физиономия. Но пък си е весело и обещавам, че другия път ще се обадя 😉

12 responses to “Среща случайна с личност незнайна

  1. Pingback: optimiced | bg » Народният театър в лъчите на пролетното слънце

  2. :mrgreen:

    само искам да те поправя, виждали сте се и на живо, ама не помниш 😀 на една сватба, преди време 😛

  3. Що пък да те е толкоз срам, ако се беше припознала?
    Аз като малка и в собствения си баща съм се припознавала, верно в гръб де…

    Другия път да се обадиш – а пък и аз те запомних, понеже ти гледах якето и си спомних преди време колко исках точно такова. 😉

  4. Pingback: molif | bg » София е малък град

  5. Блу, стара съм чедо, за това не помня. Пък и тогава бях изпаднала в посттравматичен шок, че букета ти летеше към мен, аз гледах как да му избягам и когато се прежалих да го хвана една девойка се яви от нищото и го отмъкна;)
    Ани, точно като теб, като малка в един магазин се отделих от родителите ми, загубих се. След малко лутане видях един мъж на касата и го хванах за ръката – реших, че е баща ми. Той ме погледна и като разбрах, че съм се объркала се почувствах страшно гузна, че съм объркала някой с баща си… Точно срам, че не съм познала баща си, психологическо някакво. И от тогава като объркам някой и се сещам за тая случка и предпочитам да избягвам този момент 🙂
    Аааа якто все не мога да се прежаля и да го захвърля – и аз с голям мерак си го купих и то по повод на първото ми гласуване на избори 😀
    Много ми е приятно, че (така) се запознахме 😉 Другия път ще свиркам 😉

  6. хе, това доказва, че:

    магарета, които не са крастави, пред театъра да се сблъскат – няма да се познаят 😀

  7. batpep – спамър!

  8. Веднага на кладата! 😀

  9. ауу, разкриха истинската ми същност?!!

    нищо и без това мислех да си сменям ника на „чичата“, че мина време и нещата се попромениха, ма се оказа, че е зает. ще го мислим друго некво 🙂

  10. А девойко, твоето icq как може човек да намери??

  11. Eneya ей тук, най-отгоре има едно Myasto za pitane, ако свети зелено, само си напиши името и ще си чатим лично 😉 Това е meebo-то ми (комбинация между кю, месинджър и г-ток 🙂 ) няма опасност да ни четка друг 🙂
    Добре си ми дошла, другите също! 🙂

  12. Pingback: Приятели по парцел « Патиланско царство

Вашият коментар

