Защо не обичам гейовете?

Еми аз съм момиче все пак. Истинско.
И не ми харесва когато някой си мисли, че защото е гей не е длъжен да ми прави път или да ми задържа вратата! Съгласете се, че гейството не го освобождава от проявата на кавалерски жестове!

П.П. А сега се въренете назад, за да прочетете същинската история за днес 😉

One response to “Защо не обичам гейовете?

  1. е яз па сам момче, ама също не обичам гейовете
    па дори и да ми отварят вратите и да ми кавалерстват :mrgreen:

Вашият коментар

