Той е обидчив – той не е обидчив!

Поста на Тонски ме подсети за един дочут разговор вчера:

– Той е много обидчив!
– Обидчив е, да.
– Всъщност той е обидчив само когато си пийне.
– Аааа, не. По-често се обижда.
– Е, той често си пийва.

8 responses to “Той е обидчив – той не е обидчив!

  1. Е край, обидих се – цитираш ми разговора, коментираш, пишеш изобщо. А не си ми платила – 54 стотинки е лиценДза/кендза :)))))

  2. Хахахахах лъжеш куче! 😛 Питах те може ли! 🙂

  3. е аз пак не разбрах – той по-често се обижда, отколкото пийва?
    или обратното? щото очевидно не е еднозначно :-/

  4. В действителност двете са взаимосвързани и той често се обижда, защото често си е пийнал и се обижда в такива случаи. Капиш? 😛

  5. е да, ама по-горе се казва, че се обижда по-често, отколкото си е пийнал, колкото и често да си е пийнал.
    вероятно просто както се обижда когато е пийнал, така и пийва когато се обиди.
    това ме навежда на мисълта, че този човек си е вечно пийнал и обиден, бог да го поживи.

  6. Не се обижда по-често, отколкото си е пийнал. Това е първоначалното впечатление на Mr. Blue, обаче после Mr. Red го светва, че той се обижда, когато е пил. Обекта на разговор не пие защото е обиден. Само в обратната посока, това го гарантирам и не е чак толкова все разсърден…леле ако го прочете, какво впечатление съм създала за него ще ми се разсърди 😦 проф. Стефанов правилно ми писа 4 по логика – гледай как се оплетох в твърдения 🙂

  7. ахаа
    значи той просто често е обиден, защото често е пийнал

    всичко останало са долни инсинуации!!

  8. човек от вас не може да седне да си пийне като хората

Вашият коментар

