Ключове

Миналата седмица ми се случи така,
че неочаквано ключодържателя ми наедря.
Получих едни ключове, на които много се израдвах, и от които много имах нужда, че иначе все недоразумения ми се случваха. Тях, без миг колебание, ги сложих до другите братчета на ключодържателя.
След това обаче получих най-накрая и ключ за работата. Получих го заедно с ключове за ново шкафче. Сложих ги трите на една халкичка и се захванах с прикрепчнето към останалите. И точно когато това им се случи се зачудих как съм го направила:
Всичките ми ключове са на една халка, а само тези от работата не съм сложила до тях. Служебните автоматично съм прикрепила с халката им към халката на другите ключове. Така те стоят някак си отделно и настрана от ключовете от живота ми извън работата.
И колкото и неволно да съм го направила, някак си се учудих как се е получило точно така, както искам. Много хора омешват както служебните и лични ключове, така и отношенията си с хората на работа и извън нея, живота си – с този на работното място. И някак си неволно аз съм си поставила границата между двата свята.
Много пъти съм се чудила на колегите, които след работа пак заедно отиват да се забавляват, да си споделят не само професионалните тегоби, но и личните. Аз лично този подход никога не съм харесвала. Може би много от тях просто не познават други хора в мястото, в което живеят, но и никога няма да срещнат и опознаят други хора, ако я карат така.

Е поради факта, че си държа ключовете от работата отделно,  предполагам и никога няма да се омашам и с групичките и лагерите там, но какво пък?! – Свят голям 🙂

Хора мешайте се, не си смесвайте ключовете.

One response to “Ключове

  1. И всичко това ти го носиш в чантата? Май си помпала мускули за тренировка 🙂

Вашият коментар

