Зимна разходка в парка на детството

Спомняте ли си снимката от есенния парк „Заимов“? В сряда след работа отново минах по същата алея и ето как изглеждаше под януарската снежна пелена:
В парка бях с Емил от Льонеберя, който насочи вниманието ми към нещо:
– Вече втори ден откакто падна сняг, децата са във ваканция, а да виждаш снежни човеци или портрети в снега?!
И наистина – от тогава се оглеждам по паркове и градинки и никъде няма и следа от детска игра. Много се натъжих и когато вчера минах през двора, в който съм израснала. Когато бяхме деца му казвахме „Разкопките“, страхотно място, където можехме да се гоним, да прескачаме „пропасти“ и да катерим грамади. А зимно време не оставаше място, което да не сме белязали с детски знаци – човеци, ескимоски къщи и снежни снимки. Веднъж не съм се прибирала от двора без апреските и грейката ми да не са подгизнали от снега. А вчера там и във всички други градинки, през които минах не открих и следа от нечие детство.
Чудех се дали всички деца не са изчезнали някъде, но наоколо е пълно с тях, само дето на едни талиите ще им се напълнят със сняг, колчем легнат в снега, пък на други наежените, изрусени перчемчета ще им се слегнат от бой със снежни топки, а и двете категории не са чували думата „апрески“. Дали не сме забравили да кажем на децата, че има едно нещо наречено детство?!

П.П. Не знам кой почиства парка, но със сигурност може да кандидатства за почистване на софийските улици!

4 responses to “Зимна разходка в парка на детството

  1. ми то деца няма. всъщност има, ама си се боричкат там из филиповци, х. димитър и левски г

    а белите са се лепнали за комповете и джиткат

    такива ми ти работи

  2. Е анджак де! Аз к’о казах? 🙂

  3. Pingback: Сексиграчка за деца - ей че веселба! « Патиланско царство

Вашият коментар

