Колко е 1/3 в готварството?!

Пътувам аз днес, както обикновено в градския транспорт, и какво подочувам?
Говорят си две госпожи, обменят опит, готварски опит. Едната даваше някаква рецепта, та викам си: „Слушай Пипилотке, да слушаме. Нещо интересно и ти да направиш. Пък и Мишето и Marfa да нагостиш, че те каквито са майсторки в тия работи, все черпят с разни рецепти!“ Заслушвам се, така едно недискретно, зарежда се рецептата – брашно, яйца, бакпулвер…

– И една трета кисело мляко да сложиш, да не забравиш!

– Аааа, а колко е една трета кисело мляко? – Изведнъж и рецептаджийката и аз поглеждаме втрещено, чувайки въпроса. А това все пак са жени на около 40-45 години, как така  не й се е случило да разбере до сега колко е една трета! Рецептаджийката успя да се окопити по-бързо от мен и реагира на провокацията:

– Е как колко?! Една трета е половинката на половинката!!!

…пфу, пак нищо не можах да сготвя! 🙂

9 responses to “Колко е 1/3 в готварството?!

  1. Ами, така де, жената да не е математичка. Щом й стават манджите, значи не й трябва математика. 😛

    Успех на блога. Това, което видях на първо четене, определено ми хареса. Дано имам повече време да отскачам.

  2. Ееее, ама ако не беше направила уточнението, а аз бях тръгнала да го правя това? Щях да имам да се чудя къде съм сбъркала и да се откажа завинаги да готвя 😀 Но ако баба ми беше мъжка…хахахах
    Иначе, благодаря за пожеланието. Радвам се и ще се радвам да се срещаме тъдява 🙂

  3. важно е желанието и импровизацията :mrgreen:

    добре, че не е имало в рецептата и нещо на око, тогава съвсем щеше да се объркаш 😀

    чакаме да покажеш някоя изпълнена рецепта 😉

  4. Ммм, кога ще ни готвиш казваш? 🙂

  5. ма вие нищо не знаете:

    полвинката е като лювнеш от кофичката колкото се лювне. точно толкова

    така знам аз

    такива ги готва

  6. Ще ви сготвя аз тия дни, обещавам. Една много тайна рецепта, която ми я каза моя приятелка, която точно по същия начин я чула така от две жени. Била много тайна и не трябвало да се казва на никой под страх от смъртна заплаха! Ама между нас ще си остане де, само да я направя и ще ви почерпя 😉

  7. хихи, хубави неща се случвали в градския транспорт 🙂 Успех с едната трета и блога!

  8. Pingback: Не (се) бъркай! « Патиланско царство

  9. Pingback: Криле на желанието « Патиланско царство

Вашият коментар

