Днес Астрид Линдгрен щеше да навърши 100

Днес жената написала едни от най-завладяващите детски книжки щеше да навърши 100 години! Астрид Анна Емилиа Ериксон, по съпруг Линдгрен.
Не знам какво точно да напиша освен, че съм ужасно благодарна на нейните майка и баща, за това, че са я появили на белия свят, и днес децата по света могат да се радват на Пипи, Карлсон, Роня, Емил, братята с лъвски сърца и още и още!!! Без нейните герои детството ми нямаше да е това което беше и щях сигурно да искам да порасна по-бързо, а както знаем:

„То наистина не си заслужава — каза Пипи. — Големите хора никога не се забавляват. Имат само купища неприятни работи и глупави дрехи, и мазоли, и данък общ доход.
– Пък и не умеят да си играят — отбеляза Аника. — Уф, като си помислиш, че чисто и просто трябва да пораснеш!

– Кой е казал, че трябва, възрази Пипи. — Ако не се лъжа, тук някъде има едни хапчета… Едни много хубави хапчета за хора, които не искат да пораснат“.

Тук можете да прочетете повече за живота и творчествто на писателката, ако искате де 🙂 Аз отивам да накупя малко бонбони по повода и да раздавам на децата в града 😉

4 responses to “Днес Астрид Линдгрен щеше да навърши 100

  1. алоу, май нас ни пропусна с бонбонките… 😐

  2. Хубаво е че си написала за това :)А това за бонбоните наистина е прекрасна идея. Аз подарих само една приказка…като за начало 🙂

  3. Една, ама каква! Поздравления за приказката! Ако позволиш и пътечка към нея слагам 🙂

  4. аз имам книжката на пипи дългото чорапче ама ме мързи да чета

Вашият коментар

