Намерих си сирийче!

Сега в обедната. Но не сирийче от Сирия, ами онова стъклено топче, дето има едно издълженко, шарено отвътре. Не знам защо така им казват, навремето си го обяснявах с това, че на сирийчетата очичките трябва да са такива като цепки. Обаче не бях много убедена, защото ако идеше от там името трябва да са им казвали китайчета, а не сирийчета. Важното е, че ме кефеха и още ме.

Много ги продаваха някога, а аз така и не се научих да играя на топчета и да имам гуда. А от баща си знам, че е било игра крайно интересна, и че веднъж през междучасието дори успял да спечели на всички топчетата.

топчета

4 responses to “Намерих си сирийче!

  1. жоро от стрелбището пред цирка ми каза, че са сирийчета, щото в сирия ги правели и от там ги купували. бяха много редки и скъпи, 30 стинки някъде (бозата беше 6, а хубавата баничка – 12 стинки. пицата с кренвирши беше къмто 80 стинки).

    сирийчетата бяха гъзария, гудата е истинското топче. не си имала гуда, щото не си мастър :-Р

  2. Хах, ние с тях играехме пред блока на кенц. Аз имах едно, дето го бях намерил на пода в детската градина и още го пазя. Това са повече от 15 години, уау!!! Моето е бяло, вътре има няколко такива продълговати нещица и е много красиво. Скъп спомен от детството…

  3. Само преди 15?! А аз преди колко бях…Леле колко съм пораснала! 😀

  4. http://top4eta.com/ – Онлайн магазин за стъклени топчета.

Вашият коментар

