@°¢☼?#§#)@(¤©#♂#☻?

Чете ли се?

За заглавието питам.
Не?! Ами  представи си драги ми Смехурко, че не можеше да четеш. Представи си, че нямаше кой да те научи на това. И всичко ти изглеждаше като горе на заглавието. Представи ли си?

А сега отиди в 16.30 ч. следобяд пред Министерски съвет и заплюй в лицето всички виновници, за това, че са те научили да четеш и пишеш!!! Щото ти е писнало да ти пречат с тоя протест.

7 responses to “@°¢☼?#§#)@(¤©#♂#☻?

  1. Ако обичаш, не ми слагай в устата думи, които не съм казвала.Емоциите в този случай не са верен съюзник. Тук трябва да се мисли разумно и да се постигне някакво споразумение, което да удовлетворява и двете страни. Само с изнудване не става, трябва и акъл.
    Бтв, мен лично баба ми ме е научила да чета и пиша още на 5 години, а учителките в детската градина ме оставяха да чета приказки на групата, за да могат те да си пият кафето през това време.

  2. В устата ти думи аз не слагам. Поста ми е породен както от твоето становище, така и от това на хората писали какво мислят по въпроса там, цялостния повей от мисли на мнозинството.
    Баба ти хубаво те е научила и старт в писането ти е дала. Но и един низ от последствия за теб е създала: подготвила те е за нещо и така е създала предпоставка да изземеш функциите на учителките в детската, които пък така да не си вършат работата, да не говорим пък колко ти е било скучно в първи клас 😉

  3. Е, стига сега, Лейди не е от съсловието, което е убедено, че даскалите и за фаянсаджии не стават 🙂 Ами притеснява се жената, има малък мъж вкъщи, дето не е на възраст да можеш да го зафичнеш сам някъде, та си има резон! 🙂

  4. Аз съм убедена, че не смята, че даскалите и за фаянсаджии не стават. Но виж колко народ така смята в умерена или крайна степен. И припознава в Янка учителите. Ей от такива неща на мен ми писва. (А иначе в името на добрия тон махам си линка от тук, щом съм припознала в думите на хората там (не само на авторката демек) нещо дето не е било така написано и моля Лейди Вера да ми изтрие пинга от там)

  5. А аз пък съм убеден, че статистическата извадка от даскалите „и за фаянсаджии не става“. Защото за да си фаянсаджия се изисква много търпение и умение да мислиш и решаваш проблеми, а огромно число от „даскалуващите“ гледат ден да мине – ваканция да дойде.

    Никак не е справедливо заплатите на всички учители в момента да се увеличават. Защото качеството на труда им е под всякаква критика.

    Не чухме нищо по въпроса какво учителите ще променят, ако вземат тяхното 100%! Знаете ли защо не чухме? Ами защото нищо няма да променят – затова. Защото са свикнали да си я карат ей-тъй – по течението.

  6. Пингът е изтрит, затворих и коментарите по темата, точно защото не толерирам крайните изказвания по адрес на учителите.

  7. Pingback: даскалите « batpep

Вашият коментар

