Ураааааа, 15 септември!!!

Драги ми Смехурко,

Бях наумила да ти думам едни неща, но на път за тук се сетих, че днес е първият учебен ден.

Много неща се чуват напоследък за учителите, техните заплати, качество на работа, днешната им стачка и как така опорочават празника на децата.
Не бих искала да се включвам във всеобщата патиланска глъч. От една страна симпатизирам на учителите в стремежа им за достойно възнаграждение и отношение на обществото към тях. От друга ги съжалявам. За това колко пъти ставаха смешни те в очите на същото това общество – заплашвайки със стачка и всеки пореден път отказвайки се от заканите си. Леко овчедушно даже.

Вчера пак никой не чу гласа им. Не го ли обясниха достатъчно добре или просто отново си го казваха тихо и под сурдинка? От всякъде валяха обвинения, че ще открад нат празника на децата с тяхната стачка. Никой не чу, че първи учебен ден ще има и учителите ще посрещнат както подобава първолаците, очакващи с трепет първия си ден в училище.

Но днес на път за тук разбрах, че някой ги е чул! И не кой да е, а най-важният – ученикът. Да. Нещо ми направи впечатление тази сутрин. Нещо ме накара да си помисля, че учителите все пак не са съвсем сами.

Тази сутрин за първи път от толкова години видях ученици, гимназисти, от тези големите патиланци дето уж не ходели на училище и не ги интересувало какво става в школото. Какво правеха те? – бързаха към училище с букети в ръка. Не ми се беше случвало от години!!! Да, поднасянето на букет на учителката винаги е било традиция, но през последните години сякаш само най-малките отдаваха почит на учителите си по този начин. А днес, днес беше различно.

Видях толкова много поотраснали деца, младежи, да бързат към училище, облечени празнично и с букет за учителя си. Възхитително.

Може да се лъжа в предположението си, а може би не, но ми се струва, че учениците разбират и подкрепят своите учители и всяко поднесено днес цвете е аргумент в полза на учителите, а струва ми се аргументите са прекрасно много.

Поздрав най-сърдечен!

Твой приятел вечен:

Пипилота

6 responses to “Ураааааа, 15 септември!!!

  1. Pingback: час за училище « simplyblue

  2. Честит блог 😉

    Виждам, че Мики добре работи и убеждава хората да си правят блогове 😉

  3. Благодарско Michel 🙂

    Мики е агент голям, трябва да й се признае! А и като видях коментари за снимка, която съм направила и Мики публикува (с голямо удоволствие й казах, че може да я ползва) нямаше как да не се захвана и аз за блогстването 😉

  4. Хубав пост 🙂
    Честит празник , адашке 😉

  5. здрасти. дай пари за пасти!

    айдееее фииуууууууууууууууууу

  6. Честит блог ( аз да се обадя 😉 ).
    Приятно писане!

Вашият коментар

